تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دیر

  • کد خبر : 1458
  • 27 مرداد 1396 - 11:27
کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دیر
فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دیر گفت: ماموران نیروی انتظامی در شهرستان دیر موفق به کشف مقادیر فراوانی کالای قاچاق شدند که ارزش ریالی آنها پنج میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش امواج نیوز، فرهاد آراوند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار شهرستان دیر همکاری خوبی با پلیس شهرستان دارند به گونه‌ای که سبب شده شهرستان دیر به عنوان امن‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: مردم شهرستان دیر روحیه اعتقادی و مذهبی بالایی دارند که در راستای تعامل با پلیس سبب ایجاد یک امنیت خوبی در سطح این شهرستان شده‌اند.
فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دیر تصریح کرد: سامانه فوریتی پلیس ۱۱۰ به شکل شبانه‌روزی در خدمت مردم است و مردم در هر زمان می‌توانند هر نوع فوریت پلیسی را از طریق این شماره با همکاران ما در میان بگذارند ضمن این که مراتب تقدیر و تشکر، انتقاد و پیشنهاد هم با سامانه ۱۹۷ تماس بگیرند.
آراوند با اعلام این که پلیس این شهرستان مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را از جمله اولویت‌های این نیرو مدنظر قرار داده است، بیان کرد: در راستای اجرایی‌شدن اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و به منظور حمایت از تولیدات داخلی با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دیر یک محموله کالای قاچاق ابزارالات و پارچه با نشان‌های جعلی ایرانی که از کشور چین وارد شده بود کشف کردیم که ارزش ریالی آنها پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و سه نفر از عوامل دخیل شناسایی شدند و پرونده اتهامی آنها به مقام قضایی جهت رسیدگی ارجاع شد/ رضامحمدی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1458

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.