تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024

دفاع مقدس نظام دینی را بیمه کرده است

  • کد خبر : 1882
  • 30 شهریور 1396 - 18:40
دفاع مقدس نظام دینی را بیمه کرده است
سردار محمد جعفر اسدی در همایش بزرگ یاد یاران در مصلای کنگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بسیاری از پیشرفت های کشور نتیجه و ثمره 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش امواج نیوز ، سردار محمد جعفر اسدی در همایش بزرگ یاد یاران در مصلای کنگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بسیاری از پیشرفت های کشور نتیجه و ثمره ۸ سال دفاع مقدس است.
وی بیان نمود: دفاع مقدس گنجینه ای ناب و تمام نشدنی است و باید از این میراث گرانبها که ثمره خون هزاران شهید والامقام است حفاظت کرد.
فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه گفت: آنچه سایه جنگ را از سر کشور برداشت خون مطهر شهدا و مقاومت و ایستادگی مثال زدنی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی است.
سردار اسدی دفاع مقدس و نیز جنگ با تروریست های تکفیری در کشورهای سوریه و عراق و دیگر کشورهای اسلامی را جلوه ای از وحدت شیعی و سنی دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت عنوان نمود: پیروزی های بزرگ و پیشروی های ارتش و نیروهای مردمی در عراق و سوریه حاصل همین وحدت و همگرایی است.
وی گفت: امروز این وحدت و همدلی دشمن زبون را ذلیل کرده و باید امت اسلامی در جهت افزایش وحدت همت کنند.
این مقام مسئول آمریکا را دشمن شماره یک اسلام و نظام دینی دانست و بیان کرد: اعتماد به آمریکا بعنوان شیطان بزرگ ساده لوحی است زیرا همانگونه که امام بزرگوار و رهبر فرزانه انقلاب بارها فرمودند و تاکید کردند ، به شیطان هرگز نمی شود اعتماد کرد.
وی افزود:بر خلاف جمهوری اسلامی که همواره به تعهدات بین المللی پایبند است ، آمریکایی ها در جهات مختلف از جمله برجام نشان داده اند که همواره عهدشکن اند.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل توانست هیمنه پوشالی استکبار به سرکردگی آمریکا را درهم بشکند و امروز به برکت ایستادگی ملت بزرگ ایران آمریکا و حامیان صهیونیستی ، غربی و عربی شان به خاک مذلت نشسته اند.
سردار اسدی در پایان ولایت مداری را سیره عملی شهدا دانست و عنوان داشت: امروز بهترین راه برای پاسداشت شهدا و تجلیل از ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) کنگان نیز گفت: نکوداشت هفته دفاع مقدس ، تعظیم و تجلیل از ایثار و رشادت ، شهادت و شهامت یک ملت مقاوم است.
سرهنگ اسماعیل تاجیک در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد: امسال بیش از ۶۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
این مراسم به همت بسیج سپاه ، هیات رزمندگان اسلام ، کانون پیشکسوتان بسیج و شهرداری و شورای اسلامی کنگان در مصلای بزرگ کنگان برگزار شد/ ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1882

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.