تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024

هر زائر کنگانی نائب یک شهید در پیاده‌روی اربعین

  • کد خبر : 2514
  • 04 آبان 1396 - 23:07
هر زائر کنگانی نائب یک شهید در پیاده‌روی اربعین

به گزارش امواج نیوز، مسئول دفتر امام جمعه کنگان گفت: طرح پیاده‌روی اربعین به‌نیابت از شهدا از سال گذشته و به همت کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور و به‌شکل آزمایشی و محدود اجرا شد . ابوذر حسین پور افزود: امسال این طرح سراسری است و کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر در […]

به گزارش امواج نیوز، مسئول دفتر امام جمعه کنگان گفت: طرح پیاده‌روی اربعین به‌نیابت از شهدا از سال گذشته و به همت کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور و به‌شکل آزمایشی و محدود اجرا شد .

ابوذر حسین پور افزود: امسال این طرح سراسری است و کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر در مرکز استان اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند.

وی افزود: دفتر امام جمعه کنگان نیز در راستای انجام این کار ارزشمند فرهنگی و ترویج فرهنگ شهدا و حفظ یاد و نام سبکبالان آسمانی ، اقدام به چاپ عکس شهدای شهرستان کنگان و برخی از شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم نموده است.

مسئول دفتر امام جمعه کنگان اظهار داشت: در پیاده روی امسال ، بیش از ۳۰۰ کارت نیابت از شهدای شهرستان کنگان در ابعاد مختلف توسط دفتر امام جمعه آماده که ۴۰ کارت نیابت در اختیار اولین کاروان از شهر بنک قرار گرفت.

وی گفت: مسئولان کاروان های گروهی می توانند جهت دریافت کارت نیابت شهدای شهرستان کنگان به دفتر امام جمعه مراجعه کنند.

حسین پور در پایان اربعین را تجلی گاه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطر نشان ساخت: زائران اربعین سفیران حسینی اند و باید بکوشند مروج فرهنگ ایثار ، حماسه ، شهادت و صبر و وفاداری باشند.

گفتنی است قریب ۴۰ نفر از جوانان و بزرگسالان شهر بنک با بدرقه امام جمعه کنگان و جمعی از مردم جهت شرکت در کنگره بزرگ و جهانی اربعین راهی عراق شدند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2514

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.