تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

کشف عاملان زمین خواری بزرگ ۲۰۰ میلیاردی در کنگان

  • کد خبر : 2528
  • 11 آبان 1396 - 11:36
کشف عاملان زمین خواری بزرگ ۲۰۰ میلیاردی در کنگان
تعدای از متخلفین احضار و مورد تحقیق قرار گرفتند که پس از اعتراف به بزه ارتکابی سه نفر متهم با قرار مناسب روانه زندان گردید.

به گزارش امواج نیوز ،با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنگان یک باند جعل سند و تصرف زمین های دولتی شناسایی و ۲۶ هزار مترمربع زمین به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به دولت برگردانده شد.
سردار”خلیل واعظی” گفت: در پی دریافت گزارشهای مردمی و مستند به گزارش یکی از نهادهای نظارتی مبنی بر تصرف زمین های دولتی به وسیله افرادی با هویت مشخص، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنگان تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.
وی اضافه کرد: در بررسی های بعدی مشخص شد فردی به هویت” ع” که سال های قبل در یکی از روستاهای کنگان دارای مسئولیتی دولتی بوده با همکاری تعدادی از کارشناسان دو اداره دولتی در سطحی وسیع اقدام به تصرف زمین های ملی کرده اند.
به گفته سردار واعظی در این رابطه تعداد ۲۰ پرونده زمین که برای همه آنها سند ثبتی صادر شده بود مورد بررسی قرار گرفت که در همه آنها متهمین با سوء استفاده از خلاء قانونی اقدام به تصرف عدوانی ۲۶۰۰۰ مترمربع زمین های ملی کرده اند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: اسناد ثبت همه این زمین های به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال ابطال ،تعدای از متخلفین احضار و مورد تحقیق قرار گرفتند که پس از اعتراف به بزه ارتکابی سه نفر متهم با قرار مناسب روانه زندان گردیدند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2528

ثبت دیدگاه

  1. حرکتى بجا وستودنى امید است رمین هاى ملى که از طریق اعمال نفوذ وپارتى بازى تصرف شده از منجاوزین گرفته شود ..

  2. سلام ..درخصوص زمینهای مزار خیجو تحقیق کنید صد درصد زمین خواری صورت گرفته مالک اصلی پیرزنی بود که ۱۷سال پیش مرد وورثه ای نداشت زمین خواران کوهای شمال کنگان هم بلعیدند بداد منابع طبیعی کنگان برسید

  3. سلام ..درخصوص زمینهای مزار خیجو تحقیق کنید صد درصد زمین خواری صورت گرفته مالک اصلی پیرزنی بود که ۱۷سال پیش مرد وورثه ای نداشت زمین خواران کوهای شمال کنگان هم بلعیدند بداد منابع طبیعی کنگان برسید

  4. در کشور ایران دو نوع زمین خوار داریم ۱- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره آب های زیر زمینی در شهرستان … پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک کشاورزی به پردازد یا به پردازند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک مسکونی شهرستان … به پردازد یا به پردازند لطفا تهمت و افترا را بهانه نکنید و وافعیت موجود در کشور را منتشر کنید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.