تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
طنز و منز:

بازنشسته ی کنگانی “مط متر” را اختراع کرد!

  • کد خبر : 3422
  • 23 بهمن 1396 - 9:56
بازنشسته ی کنگانی “مط متر” را اختراع کرد!

امواج نیوز، ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد! آیا ازبدقولی یک مسئول رنج می برید، آیا از امروز وفردا وسردویدن بخاطر نتیجه نگرفتن از درخواست تان خسته شده اید؟ آیا از توجیه وگره از سرخود واکردن یک مسئول؛ پیر، فرسوده،بی حوصله شده اید ؟ آیا پیش آمده است که پس از ساعتی انتظار […]

امواج نیوز، ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد! آیا ازبدقولی یک مسئول رنج می برید، آیا از امروز وفردا وسردویدن بخاطر نتیجه نگرفتن از درخواست تان خسته شده اید؟ آیا از توجیه وگره از سرخود واکردن یک مسئول؛ پیر، فرسوده،بی حوصله شده اید ؟ آیا پیش آمده است که پس از ساعتی انتظار نوبت تان بشود که رئیس را ببینید و به محض ورود به اتاقشان، درکمال ناباوری شما را به همان منشی که در دفتر انتظار روبرویشان نشسته بودید ارجاع دهد وبدتر اینکه درچشم به هم زدنی چابکانه میز بزرگ ریاست وشما را دور زده واز در اضطراری خارج شود وسپس دفترشان طی آدابی خاص شما را به در خروجی هدایت کنند؟ وآیا از اینکه “پشت میز نشینی” مرتب بدون اینکه سری به حوزه تحت پوشش خود در شهر بزند درمقابل بنوعی مردم را به دفتر خود فرا می خواند تا هم دفتر مراجعین را بسرعت پراز نام ونشانی کند و هم اینکه با زبان بی زبانی بگوید: “من اینجا هستم دارمت تو هم مرا داشته باش” غصه خورده وکلافه شده اید ؟ وآیا …
و اما اینک بازنشسته ی مبتکر وهمشهری شما دریک قدمی اختراع دستگاهی دیجیتالی قرار گرفته است که درکمتر ازیک دقیقه به سئوالات شما دراین مورد پاسخ می دهد … در رصدی اتفاقی در نقطه ی از شهر احدی از مطلعان امردر قالب نقل قول حرف هائی از این بازنشسته خلاق ومخترع شنیده شده است که جا دارد به بازگوئی و تشریح این اختراع بپردازیم:
این فرد که خود بازنشسته ی آزاد بدون حق بیمه و سهم صندوق بازنشستگی، دارای تجربه ی حدود دودهه دویدن بدنبال دست یابی به حامی مالی واسپانسر ثبت اختراع و اخذ مجوز تولید یک دستگاه حیاتی برای رتق وفتق روانی و آماری معضلات روزمره است می گوید : بنده با شکستن قلک دوران کودکی تا جوانی خود و برادرم که شریکی آن را بعنوان پس انداز تکمیل کرده بودیم و در تاقچه ی بالای سر پدرمان قرار داده بودیم که درنهایت با وعده و قول بهره گیری از عایدات این اختراع برادرم را سرکیسه کرده و ذخیره قلک را هزینه ی به اصطلاح اختراع خود کردم و لی تا کنون شرمنده ایشان هستم.
این مبتکرفعال درادامه گفته است: برخی طرفداران توجیه وتعریف وحامیان حفظ میزسیاه تمایل دارند تا به رشد پله ی دست یابند که ممکن است به نظرشان گرچه آهسته است اما واقعی وپیوسته باشد . بنابراین لازم است یک واحد اندازه گیری ساده ایجاد کنیم که ما را به یک استاندارد دقیق برای اندازه گیری سطح کارآئی یک مسئول انتخابی ویا انتصابی در دوعرصه ی حیاتی علل و میزان حفظ مسافت با مطالبه گر و رعایت فاصله با انجام کار توسط ایشان را رهنمون کند . کاربرداین ابزار اندازه گیری برای عموم آسان بوده ومی تواند برای همه قابل دسترسی باشد، پیچیدگی شاخص های توسعه و یا اعداد وکیفیت عملکرد را حمل می کند. از آنجایی که سعی و کوشش منبع پاداش است، حتی اگر بر خلاف واقع داده هائی ارائه شود! این دستگاه با واحد اندازه گیری حساس خود میزان انحراف از پرسش وپاسخ را در نمایشگر خودآشکار می کند…!
این مبتکر در خصوص مشخصات فیزیکی وکاربرد حرفه ی این دستگاه گفته است:
اول اینکه، باید نام مناسبی برای آن پیدا میکردم و با اجازه شما نام کامل علمی آن “مط دیتا متر”Mut datameter»- (mdm)»را به معنی اندازه گیری انتزاعی ” گام وپرش،فاصله با اقدامات” برتعویق وتاخیر دراجرای شعارها و اعمال مصاحبه ها برای آن برمی گزیند .چشمهای الکترونیک وحسگرهای ظریف چند بعدی یکی دیگر از زوایای این دستگاه است که کوچک تر از گوشی اپل بوده ودر آستین قابل جاسازی است وقیمتی معادل یک بسته شارژ سه ماهه دارد علاوه بر باطری ذخیره با اشعه ی خورسید در روز با نورماه وستارگان، درشب هم کار می کند ونقطه کوری ندارد وجه تمایزدیگر کاربردی آن ادغام گام و متر است که می توان مطمئن شد که فرد مورد سوال در کدام سطح از فعالیت ها و اهداف قرار دارد وچگونه از روی شما و درخواست شما پریده است ودر آنطرف میز قیافه ی حق بجانب گرفته است!
با محاسبه میزان عوامل مورد انتظار پس از آن واجد شرایط برای اینکه بدانید در چه محلی از اعراب شهروندی قرار دارید ونتیجه ی دقیق سوال شما چیست؟ درنتیجه وقت ارزشمند خود را مانند سابق برای شناخت سابقه ، وزن و نیت طرف و حاصل پرسش بیهوده تلف نخواهید کرد!
ایده اندازه گیری ساده است و مشخصات فرد مورد نظر با پیشوند وپسوند به مرور گر آن می دهید که بروز آوری فوری بر مبنای ده پاسخ اولیه است ( نه) یک منفی (-۱) و (بله) یک (+۱). مجموع امتیازات جمع آوری شده به سادگی نقطه ی فیزیکی وزمانی از فاصله ی وی با کار و پرسشگر را نشان می دهد . نرم افزار این دستگاه به شما اجازه می دهد فرمول بندی مقدماتی سوالات استاندارد را پیشنهاد دهید و شما حق دارید که آنها را تغییر دهید و آنها را با توجه به شیوه ونحوه مطالبه ی در طول بازه زمانی وطول عرض جغرافیائی و مختصات مسئولیت طرف که پشت سرگذاشته یا دوره ی فرضی پیش رو تنظیم کنید این نرم افزار به شبکه ی اینترنت وصل بوده و اطلاعات مورد نیاز شما را با سرعت سرسام آوری طبقه بندی می کند تا در هنگام دسته بندی سوالات وپاسخ ها دچار سردرگمی نشوید… به خاطر داشته باشیم که ما می توانیم سه استراتژی را با استفاده ازاین دستگاه که مشابه خارجی ندارد دنبال کنیم:
برداشت ها: درک دوطرفه متقابل – ارتباط صحیح : – عدم نیاز به تکرار:
این مخترع درادامه چگونگی رویکرد به موضوع را تشریح کرده است: در دوره نوجوانی به آن ایده پرداختم یعنی هنگامیکه با ساختن یک دستگاه” شیطونک سنج” هشداردهنده از خرابکاری، فضولی وکنجکاوی نامربوط برخی بچه های همسایه و بستگان ومهمانان که مثل موریانه به ابزارها و وسایل وگاهی لوازم ودکور منزلمان یورش می بردند از آسیب رسانی آنها پیشگیری می کردم .اما پس از مدتی یکی از همان بچه ها آن ابزار الکترونیکی را شکست وازبین برد . مدتی بعد با تلاش فراوان وپس از صد بارشکست بالاخره در آزمایش ۱۰۱ موفقیت چشمگیری با این دستگاه بدست آوردم و پدرو برادرانم را مورد راست آزمائی قرار دادم. البته تعدادی ازآنها بامن قهر کرده ودیگر مرا تحویل نمی گیرند… ؟!
مخترع مذکور که نخواست فعلاً نامش فاش شود در پایان نتیجه گیری کرده است: به طور عمده اکنون که ما و شما در معرض یکی از بزرگترین مراحل داده پردازی، تیترسازی ودریافت شعار وسوژه پردازی رسانه ی قرار گرفته ایم بطوریکه حافظه مان در حالت اشباع وگاهی سرریز شدن قرار گرفته، تنها این دستگاه است که می تواند به منظور مقایسه میزان انطباق شعار وعمل روزانه کاربرد اجتماعی موثر خودرا نشان دهد.
امروز هر شهروند بالغ یا نیمه بالغ شبانه روز حداقل در حدود ۵ هزار کلمه از داده های روزمره را از طریق وسایل مختلف از پیام های متنی وتصویری، سایت ها وشبکه های اجتماعی وقول های شفاهی با واسطه یا بی واسطه با « سبک مصرفی» قبل از خواب خوش خیالی و درحین خواب در قالب رویا هضم کرده و به خورد ذهن خود می دهد ..
مقدار فراوان حرص ولع پرداختن به شعارها و وعده های روزانه که در برابرآن قرار می گیریم معنای کارکردن پیدا کرده است. بطوریکه بکارگیری و مصرف جملات، وعبارات حسب نیاز شهروند به خوردن آب برای پیشیگری از صرف غذا تبدیل شده است. ودیگر درک آنها، تجزیه و تحلیل و به یاد آوردنشان مقرون به صرفه نیست. چون اظهار شعارهای سیلاب گونه وموج سواری بر فرصت ها وگاهی تهدید ها نه مجالی برای اجرا در زمینه واقعی و نه فرصتی رابرای بررسی آن در فضای مجازی باقی نگذاشته است به این ترتیب این دستگاه می تواندبر” اختلال وسواس شعار” غلبه کند. وارزیابی دقیقی از واقع امربه شما عرضه کند/عبدالمجید اورا

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3422

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.