تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
محمودی امام جمعه کنگان:

پزشک سونوگراف زن از نیازهای شهرستان کنگان است

  • کد خبر : 3469
  • 27 بهمن 1396 - 17:51
پزشک سونوگراف زن از نیازهای شهرستان کنگان است

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط رییس بیمارستان امام خمینی (ره) برای جذب متخصص زن اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت مرکز شهرستان و مراجعات بیماران از دیگر نقاط استان و استان های همجوار و همچنین حجب و […]

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط رییس بیمارستان امام خمینی (ره) برای جذب متخصص زن اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت مرکز شهرستان و مراجعات بیماران از دیگر نقاط استان و استان های همجوار و همچنین حجب و حیای خانواده ها ، حداقل یک پزشک سونوگرافی زن در کنگان نیاز است که انتظار جدی از مسئولان مربوطه اینست این مشکل را حل کنند.
وی در بخش دیگر با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه حضور مردم و تجدید عهد و میثاق با امام و شهیدان و نظام و رهبری بود.
خطیب جمعه با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم اثبات کرد مشکلات زندگی نمی تواند مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند ، افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند و آنها را مایوس نمودند.
وی با اشاره به پیام تقدیر رهبر معظم انقلاب از حضور گسترده ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن عنوان نمود: این حضور گسترده رسالت و وظایف مسئولان در قبال مردم و حل مسائل و مشکلات آنها را دوچندان نموده و اکنون نوبت مسئولین است تا با کار انقلابی و جهادی پاسخ مردم را بدهند.
امام جمعه کنگان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بیان جایگاه آن بزرگ بانو در آینه آیات و روایات گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) اول شهیده راه ولایت بود و فاطمیه باید عاشورایی برگزار و مراسم عزای بزرگ بانوی عالم خلقت با شکوه و عظمت خاص برگزار شود.
وی به موضوع سرنگونی جنگنده رژیم منحوس صهیونیستی توسط پدافند سوریه و خوشحالی امت اسلامی از این اتفاق بزرگ اظهار داشت: زمان عربده کشی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست به اتمام رسیده و اسرائیلی ها بدانند تجاوزات آنها بی پاسخ نخواهد ماند و دوران اضمحلال آنها هر روز نزدیک تر می شود.
محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله فاضل لنکرانی (ره) و تجلیل از سوابق مبارزاتی و علمی و معنوی آن عالم و مجتهد فقیه و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله محلاتی و همراهان شهیدش و نکوداشت روز روحانیت گفت: از افتخارات روحانیت اینست که نسبت به جمعیت خود ، بیشترین شهید را تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند.
امام جمعه در پایان از نقش روحانیت مجاهد این شهرستان بویژه روحانی بزرگ استان حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس عاشوری تقدیر کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3469

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. جهت اطلاع امام جمعه دلسوز شهرکنگان <مانیروهای خدماتی بیمارستان امام خمینی (ره)شهرکنگان ازپرداخت حق بیمه وسنوات وعیدی محروم هستیم وحتی حقوق ماهیانه خود(۸۰۰هزارتومان)باتاخیر دریافت میکنیم.لطفاپیگیری نمایید.اجرکم عندالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.