تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

امواج ناپایدار در راه استان بوشهر/ بارش باران در روزهای اول هفته

  • کد خبر : 799
  • 20 اسفند 1395 - 13:01
امواج ناپایدار در راه استان بوشهر/ بارش باران در روزهای اول هفته
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از نفوذ امواج ناپایدار به استان بوشهر خبر داد و گفت: بارش باران در روزهای اول هفته دور از انتظار نیست.

به گزارش امواج نیوز، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی استان نشان‌دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز تا بامداد فردا است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: از بامداد فردا تا دوشنبه به طور متناوب آسمان استان تحت تاثیر امواج ناپایدار جو قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس طی این مدت ضمن اینکه بر تراکم ابرها در آسمان استان افزوده می‌شود، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: همچنین از بعد از ظهر روز شنبه تا ظهر روز یکشنبه به سبب وزش باد جنوب شرقی سواحل شمالی و مرکزی استان مواج و متلاطم است.

وی بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی و از اواخر وقت افزایش ابر و از فردا در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: جهت باد نیز غالبا شمال غربی تا جنوب غربی و از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر است./ مهر

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=799

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.