تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

سرعت اینترنت در استان افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 801
  • 20 اسفند 1395 - 13:06
سرعت اینترنت در استان افزایش می‌یابد
سالاری استاندار بوشهر گفت: سرعت اینترنت در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش امواج نیوز از بوشهر ، مصطفی سالاری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع دهیاران و شهرداران استان بوشهر که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید تلاش شده با اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح شهرها و روستاها در موضوعات مختلف ضمن تسهیل در روند زندگی افراد میزان رضایت مندی آنها را نیز ارتقاء دهیم.

وی در خصوص پوشش گاز برای روستاها و شهرهای استان بوشهر، افزود: اکنون ۹۰ درصد از روستاها و ۹۵ درصد از شهرهای استان تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته‌اند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه این دولت بر ایجاد امید و نشاط اجتماعی تاکید ویژه دارد در این راستا در استان بوشهر بوستان های امید در تمامی روستاهای استان بوشهر اجرا می شود که این بوستان‌ها شامل تجهیزات تفریحی، فضای سبز و سینمای رو باز است که تلاش می‌کنیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جمعی این بوستان‌ها به قطب فرهنگی روستاها تبدیل شوند.

سالاری با اشاره به اینکه استان ما جزو استان‌های کم آب کشور است، عنوان کرد: در همین راستا شش پروژه آب‌شیرین‌کن در استان طراحی شده که تا کنون دو پروژه آن به بهره‌برداری و مابقی آن در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌های آب‌شیرین‌کن و افزایش ظرفیت خط انتقال کوثر پیش‌بینی می‌شود در تابستان آینده مشکل کم آبی نخواهیم داشت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر با توجه به وضعیت جغرافیایی ظرفیت توسعه گردشگری وجود دارد، بیان کرد: در این راستا دهکده‌های گردشگری در چند نقطه استان طراحی شده است که می‌توان در این دهکده‌ها برای معرفی صنایع دستی و غذاهای سنتی و همچنین ایجاد اشتغال استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تا چهار ماه و نیم آینده سرعت اینترنت در استان بوشهر افزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: در راستای افزایش اینترنت استان برنامه‌های مختلفی صورت گرفته است که در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق آن خواهیم بود.

سالاری به اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: در این راستا تلاش می‌کنیم با اجرای پروژه‌های عمرانی مورد نیاز و ایجاد اشتغال مانع مهاجرت اجباری روستاییان به شهرها شویم./ مهر

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=801

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.